Zo helpen wij jou

Wij handelen de zaken af die jou energie kosten, die je liever niet doet en die je veel tijd kosten. Zowel zakelijk als privé. Wij helpen je door jouw bedrijf te laten groeien door efficiënter te werken. Andere ogen zien zaken die jij niet meer ziet en maken de weg vrij voor de groei die jij graag wilt.

Onze specialisatie is het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het geven van ondersteuning. Wij geven je de rust om je te focussen op wat je wél leuk vindt, zodat je weer met plezier en rust kan ondernemen én leven!

Wij nemen alles voor je uit handen. Van het structureren van je administratie tot het organiseren van een borrel.

niet verwijderen

E-mailbeheer

In grote lijnen beheren wij de inbox van verschillende bedrijven. We zorgen voor het overzicht, organiseren de mailboxen en beantwoorden de e-mails. Daarnaast pakken we ook de acties op die uit het beheren van de mailbox voortkomen.

Agendabeheer

We zorgen ervoor dat de door ons gemaakte afspraken in de agenda komen te staan en dat de deadlines bewaakt worden. We plannen privé en werkafspraken in en houden hiervoor rekening met tijdsblokken. Ook schakelen we snel als de schema’s of prioriteiten veranderd moeten worden in de agenda.

Notuleren / Transcriberen

Wij notuleren en transcriberen klantgesprekken, vergaderingen en eventueel andere audio-opnames, ook op locatie.

Tekstcorrectie

Het controleren op spel- of stijlfouten en of de tekst inhoudelijk op orde is. Dit zijn allemaal taken die wij doen voordat een tekst ergens wordt geplaatst of een brief wordt verstuurd.  

Administratie

Wij maken voor jou offertes en facturen, zorgen dat deze geaccepteerd en/of betaald worden en verwerken jouw banktransacties. Daarnaast kunnen we ondersteunen bij het goedzetten van de administratie en de btw-aangiftes. Uiteraard kunnen we ook de betalingen voor jou verzorgen.

Optimalisatie

Voor het optimaliseren van bepaalde taken, denken wij graag mee met het bedrijf. Denk aan actiepunten, ideeën, en eventuele projectvoorstellen. Hierdoor krijg je in jouw bedrijf veel kans om te groeien

niet verwijderen

Sparringpartner

Om verantwoorde beslissingen te kunnen nemen, hebben onze opdrachtgevers vaak behoefte aan een sparringpartner. Iemand die buiten zijn eigen organisatie aan de ene kant kritisch durft mee te denken zonder negatief te zijn en met wie ze aan de andere kant over hun ideeën van gedachten kunnen wisselen. Los komen van je eigen denkpatroon en de opgedane ideeën ook uit te werken en toe te passen.

Backoffice

Assisteren/ondersteunen bij de dagelijkse administratieve werkzaamheden.

Klantenservice

We helpen klanten bij de problemen, klachten en vragen. We bieden ondersteuning waar nodig in de dienstverlening aan bestaande klanten. We proberen de klant zo goed mogelijk op weg te helpen en problemen op te lossen. De wens van de klant staat voor ons altijd centraal.

Emailmarketing

Wij helpen je graag bij het inrichten en/of optimaliseren van jouw emailmarketing-programma. Denk aan het versturen van nieuwsbrieven, het opzetten van automatiseringen (funnels) en deze ook weer koppelen met de programma’s waar jij mee werkt.

E-learning

Wij helpen jou bij het inrichten van jouw online academie, updaten van de bestaande cursussen en leggen de koppeling met de andere systemen, zodat alles automatisch verloopt.

Website

Wij kunnen je helpen bij het beheren, updaten en aanpassen van jouw website. Let op: wij zijn geen websitebouwers en zullen niet ‘from scratch’ een website bouwen, maar helpen je graag bij het updaten en optimaliseren van jouw huidige website.

niet verwijderen

CRM

Wij helpen je graag om een goed relatiebestand te maken en te beheren. Hiervoor werken wij met verschillende systemen waar zoveel mogelijk in verwerkt kan worden. Het helpt je om contactgegevens te verzamelen en te bewaren en eventuele sales op te volgen. 

Zakenreizen

Op basis van de wensen van de opdrachtgever boeken wij de vliegtickets, transfers en de accommodaties en maken wij de reserveringen voor de restaurants.

Relatiegeschenken

Wij zorgen voor verschillende gelegenheden de relatiegeschenken. Een bloemetje voor een medewerker die zoveel jaar in dienst, welkomstpakketten voor nieuwe klanten of de kerstpakketten voor jouw relaties. We denken graag met alles mee!

Social Media

Voor social media beheren wij de verschillende kanalen van onze klanten. We maken een planning (in overleg met onze klant) voor de content en wij plaatsen deze content ook. We kijken naar wat het bedrijf wil bereiken samen met de klant en welke gewenste doelgroep bereikt kan worden. 

Privézaken

Als ondernemer heb je al genoeg te doen, daarom nemen we graag ook privézaken voor jou uit handen. Een vakantie? Afspraak bij de tandarts? Winterbanden onder jouw auto? Niets is ons te gek!

Evenementen-organisatie

Wij organiseren en plannen graag evenementen. Het contact met verschillende opdrachtgevers, het beheren van de aantal genodigden en zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. 

Kunnen ze dat echt allemaal?

Jazeker 😁. Binnen ons team hebben we allemaal ervaring op verschillende gebieden en dat maakt ons de perfecte combinatie. Dus is het niet de een zijn specialisatie? Dan doet de ander het. Gelukkig hoef jij je hier niet druk over te maken.

Onze kracht is echt dat we zo veelzijdig zijn en daarom niet met 1 of 2 taken kunnen helpen/ondersteunen, maar echt álles uit handen kunnen nemen en dat je daarom altijd met één bedrijf werkt en dus niet meerdere lijntjes hebt bij meerdere personen/bedrijven.

Wij hebben van veel zaken kennis en anders leren we het graag. Daarom zijn wij ook écht jouw PA. Staat er een taak niet tussen? Geen probleem, dat kunnen we vast ook wel 😉.

Kim denkt in mogelijkheden en communiceert duidelijk

Mark de Jong @ Malsen Sport en Civiel

“Samenwerken met Kim is gewoon zo super relaxed, je spreekt de zaken af en je mailt de dingen naar Kim en het wordt geregeld. Je ziet de afspraken in je agenda verschijnen. Op je social media zie je de post voorbij komen. Het is gewoon super om Kim in je team te hebben en je weet gewoon dat het dan wordt geregeld.

Rapporten worden gecontroleerd en samengebonden, je krijgt ze keurig weer terug in je mailbox. Kim denkt in mogelijkheden en communiceert duidelijk. De backoffice is bij Kim in goede handen.”

Ik kan niet meer zonder Kim en haar team

Emma Verschure @ Emma’s Tax Law

Toen mijn bedrijf begon te groeien, kon ik het niet meer allemaal alleen en zocht ik hulp bij Kim. De samenwerking begon met wat e-mails die Kim mocht beantwoorden en is ondertussen uitgegroeid naar volledig meewerken in mijn bedrijf. Geen vraag is te gek en ze pakken alles voor me op wat ik over de schutting wil gooien. Van hoofdklantcontact tot boekhouder en van marketing manager tot secretaresse, Virtual Green vervult alle posities binnen Emma’s Tax Law. Ze ondersteunen allemaal waar kan en dat is fantastisch. Met niemand heb ik zoveel contact op een dag als met hun en dat is dan ook niet voor niks 😉

Wij werken o.a. al met

  • Plug&Pay
  • Mailblue
  • Huddle
  • Office 365
  • Google G-Suite
  • Teamleader
  • Whatsapp
  • WeChat
  • Moneybird
  • Moneymonk
  • Yuki
  • Showit
  • WordPress
  • Canva
  • Basenet
  • Fiscaal Gemak
  • AFAS
  • AdminPulse
  • Asana
  • ClickUp
  • Trello
  • Slack
  • Zoom
  • Bol.com (partnerplatform)
  • Amazon (verkoopplatform)
  • Blokker (verkoopplatform)
  • Vimeo
  • Mailerlite
  • Later
  • Buffer
  • Planoly
  • Mollie
  • Calendly

Staat jouw systeem er niet tussen? Geen probleem, dat leren we heel snel. Of misschien hebben wij wel een betere optie!

Met minimaal 4 uur per maand helpen wij jou vooruit

Mochten we na onze kennismaking besluiten samen aan de slag te gaan, starten we altijd met een uitgebreide kick-off. Wat zijn je wensen, waar staat je bedrijf nu, waar wil je heen en wat heb je dan nodig? Simpel. We bespreken samen welke taken je uit handen wilt geven en hoe wij dat gaan aanpakken.

Vanaf vier uur per maand kunnen wij starten voor jouw bedrijf. Voor deze vier uur betaal je € 200,- excl. btw. Meer uren afnemen per maand is natuurlijk ook mogelijk! Dit gaat voor een tarief van €55,- excl. btw per uur. 

De meeste opdrachtgevers schakelen ons in voor de zakelijke kant, maar voor je het weet zijn we ook jouw privézaken aan het afhandelen 😊.

Hadden we al gezegd dat we ook gezellig zijn?

Ja, wij nemen alle taken van je uit handen waar jij niet blij van wordt. Ja, het is fijn dat je daar maar 1 aanspreekpunt voor hebt. Maar dat is alleen de technische kant. Met ons haal je niet alleen een capabele partner binnen, je hebt meteen een gezellig team dat op elkaar is ingespeeld. Je kan gewoon aanschuiven in Teams, je hoeft niks te sturen. Als je iets níet wilt als je werk uitbesteed, dan is het wel daar alsnog werk aan hebben. Wij weten wat we moeten doen en wij vermaken ons wel 😉.

“Als je nog twijfelt over een VA zeg ik gelijk doen! Kim en haar team zijn toppers. Aan een paar woorden hebben ze genoeg! En super snel en toegankelijk. Niks is ze te gek.”

Lieke Vingerhoed @ Interieurontwerp ByThimble

Wat zeg je er van? Zullen we gewoon even bellen?

Je mag ons direct bellen op +31 6 108 626 62 (een beller is sneller 😉), maar stuur je liever een bericht, dan kan dat hieronder! 

Heb je een vraag?
Misschien staat hij hier bij!

NIET VERWIJDEREN

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Wat is het verschil tussen VA's en PA's?

Het verschil bij ons zit hem vooral in het persoonlijke contact en de bepaalde taken die uitgevoerd worden. Als VA zijn we meer voor jouw bedrijf aan het werk met de dagelijkse werkzaamheden, terwijl we als PA echt jouw rechterhand zijn en ook privézaken of andere taken oppakken.

Werken jullie op afstand of komen jullie ook langs?

In principe werken wij gewoon vanaf ons eigen kantoor, maar we komen ook zeker langs op locatie als dit nodig is. Heb je een belangrijke vergadering waarbij we moeten notuleren of wil je gewoon eens face to face koffie drinken en zaken doorspreken? Geen probleem!

Hoe gaat dat eigenlijk, op afstand samenwerken?

Eigenlijk is dit heel simpel. We kunnen (video)bellen, appen of mailen en zo alles met elkaar bespreken. Naarmate de samenwerking vordert, zullen we steeds meer op elkaar ingespeeld zijn en zal dit ook meer vanzelf gaan.

NIET VERWIJDEREN

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Moet ik een minimaal aantal maanden committen?

Liever wel natuurlijk. Wij bouwen graag een langdurige samenwerking op, maar we zijn ook inzetbaar op projectbasis of tijdens verlof/ziekte.

Als de samenwerking toch niet bevalt, kan ik er dan nog onderuit?

Natuurlijk! Je zit nergens aan vast. Wel vinden wij het fijn om de zaken netjes af te ronden als dit nodig is, maar als het niet bevalt, bevalt het niet.

Werk ik altijd samen met dezelfde VA of PA?

Dit is helemaal aan jou. In principe zijn wij een team en verdelen wij onderling het werk, maar het is zeker mogelijk om een vast aanspreekpunt te hebben. Dit laten we jou liever beslissen 😊