24 okt 2024

Flexibele samenwerkingen en losse projecten: wij zijn er voor jou waar en wanneer je ons nodig hebt!

Bij ons draait alles om flexibiliteit. Naast onze vaste klanten en de werkzaamheden die we voor hen uitvoeren, werken we ook graag op projectbasis. Ieder project is anders en we starten elke keer op een andere unieke manier. Het mooie aan deze werkwijze is dat je niet gebonden bent aan langdurige samenwerkingen om met ons aan de slag te gaan. We kunnen net zo goed losse opdrachten voor je oppakken. Zodra het werk gedaan is, wachten we simpelweg af tot je weer een volgend project voor ons hebt!

Of het nu gaat om tijdelijke vervanging van een collega, een projectmatige samenwerking of een specifieke taak die je even uit handen wilt geven: wij passen ons volledig aan jouw situatie aan. En zoals we al vaker hebben gezegd, niets is ons te gek! In deze blog nemen we je mee door een aantal van de losse projecten en werkzaamheden die we voor onze klanten hebben opgepakt. Bij sommige klanten werken we van project naar project, terwijl we bij anderen zijn blijven hangen en de werkzaamheden nu dagelijks of wekelijks oppakken. Het hangt allemaal af per klant en per behoefte, en dat vinden wij helemaal prima.

Wij zijn er wanneer jij ons nodig hebt, zonder verplichtingen of lange contracten. Hieronder lees je een aantal projecten van klanten waar we zulke flexibele samenwerkingen mee hebben opgebouwd.

De Slaapclub

Vanwege Anouk haar vakantie zijn wij begonnen met het ondersteunen haar werkzaamheden bij De Slaapclub. Ze ging met vakantie en had iemand nodig die kon helpen bij het oppakken van haar mailbox en het beheren van de online betalingen. Zo gezegd, zo gedaan. Anouk was na haar vakantie zo blij met onze hulp, dat ze besloot om dit door te voeren. Anouk is namelijk zelf mama en heeft ook lekker haar dagen vrij, wij zorgen dan dat haar mailbox bijgehouden wordt, zodat ze op haar werkdagen niet overloopt! Omdat wij graag alle ondersteuning willen bieden die iemand nodig heeft, pakken wij vanaf heden ook haar Social Media op.

Wij maken vanaf nu elke maand een contentkalender op, maken posts, stories, tiktoks, nieuwsbrieven en zorgen dat er wekelijks een blog online komt. Wij zijn ontzettend blij dat we Anouk hiermee kunnen helpen.

StudioStef

Steffie is erg druk met haar eigen onderneming, StudioStef, en vliegt van hot naar her. Af en toe krijgen wij hier en daar wat opdrachten die wij mogen vervullen ter ondersteuning van haar drukke bedrijf. Wij hebben haar ondersteund bij het doen van haar administratie en Calendly & Plug&Pay geïnstalleerd en de koppeling gemaakt tussen haar producten en de website.

Ook hebben wij ad hoc opdrachten mogen uitvoeren. Zo mochten wij voor een klant voor haar tientallen kazen op de website plaatsen. Wij moesten voor elke kaas een aparte pagina aanmaken, invullen en mochten we de foto’s toevoegen. Hoe groot of klein je project ook is, wij pakken het op!

SEO Tekst Atelier

In het begin heeft Kim Babette geholpen met het zoeken naar een stagiaire. Wij hebben geregeld dat SEO Tekst Atelier een erkend leerbedrijf werd en Kim is samen met Babette naar een stagemarkt op het Inholland in Haarlem geweest. Daarnaast is ook de stagevacature aangemaakt voor de website. Vanaf volgend jaar heeft Babette dus een stagiaire en hebben we daar de opdracht mee vervuld.

Daarnaast zijn wij later begonnen met het ondersteunen van haar sales team. Wij zoeken naar leads, sturen deze berichtjes en volgen deze leads ook op. Toen dit eenmaal in werking was gezet, kregen wij ook de vraag of wij konden helpen met verwerkersovereenkomsten en opdrachtbevestigingen maken. Dit was natuurlijk geen probleem. Naast deze werkzaamheden, krijgen wij ook af en toe ad hoc projecten, zoals het versturen van kaartjes naar klanten en hulp bij het maken van filmpjes voor Social Media. We zijn blij dat we Babette op deze manier kunnen helpen en hopen in de toekomst nog meer leuke opdrachten te mogen oppakken voor SEO Tekst Atelier.

Huis van het Werk

Doordat wij met meerdere klanten werken en uiteenlopende ervaringen hebben, werken wij met veel systemen. Zo ook met AFAS. Lucinda van Huis van het Werk had dringend hulp nodig bij het doen van hun administratie via dit systeem. En zo vond ze ons! Dit was vrij dringend nodig en daarom sprongen we gelijk in. Dezelfde week nog pakte wij de administratie voor haar op. Ze konden af en toe nog wat extra hulp gebruiken, zo hielpen wij ze met nieuwsbrieven en om hun White papers in een mooi jasje te steken.

Ook was Lucinda druk bezig met het organiseren van hun 10-jarig jubileumfeest en kon hier en daar wat extra handjes gebruiken. Wij hielpen haar bij het maken van de presentaties, het ontwerpen van bedankkaartjes, het maken van de naamstickers, het versieren van de locatie en het uitreiken van de presentjes op het einde van de avond.

Mochten wij je kunnen helpen met iets onverwachts of op locatie, kunnen wij altijd kijken of dit past in de agenda. Zo ja, dan zijn wij er graag bij om jou te ondersteunen.

Kim van Weering

Kim is lekker druk en heeft meerdere ondernemingen. Soms heeft zij even iemand nodig die haar helpt om alles op een rijtje te zetten, zodat alles weer makkelijk overzien kan worden en actie ondernomen kan worden. Zo helpen wij haar ook met aanpassingen op haar website, het inrichten van systemen en het bedenken van nieuwe ideeën. We hebben wekelijks een meeting om even alles weer op een rijtje te zetten en plannen te maken. Zo kan Kim er weer volop tegen aan!

Goed gevoed & Goed getraind

Maud van Goed gevoed & Goed getraind helpt dames van een vol lijf naar een lekker wijf, door van afvallen en eten een feestje te maken.

Als extraatje stuurt ze haar klanten, zodra ze starten of al een tijdje onderweg zijn, een leuk pakketje op om hen te motiveren en te ondersteunen in hun di-eet-alles afvaltraject. Omdat Maud vanuit het zonnige Spanje werkt, zocht ze hulp met het versturen van deze pakketjes. Via via kwam ze bij ons terecht.

We spraken meteen met Maud af, ontvingen binnen no-time alle benodigdheden op kantoor en sinds die dag zorgen wij ervoor dat haar pakketjes op tijd de deur uitgaan. De communicatie met Maud verloopt soepel en zodra er een nieuwe lading pakketjes verstuurd moeten worden, zorgen wij ervoor dat ze snel bij haar klanten terechtkomen. Naast ons dagelijkse werk achter de computer is het voor ons ook een fijne afwisseling om even in beweging te komen en de pakketjes te maken en versturen.

Op jouw manier en jouw tempo

Of het nu gaat om een eenmalige opdracht of een reeks projecten, wij staan altijd voor je klaar. Onze flexibele manier van werken, zorgt ervoor dat we moeiteloos kunnen inspelen op wat je nodig hebt, wanneer je dat nodig hebt. Of je nu op zoek bent naar tijdelijke ondersteuning of een structurele samenwerking, wij passen ons aan jouw wensen aan.

Dus; heb je een uitdaging waar je wat hulp bij kunt gebruiken? Aarzel niet om contact op te nemen. We kijken ernaar uit om samen met jou aan de slag te gaan, op jouw manier, op jouw tempo.

Wij maken graag kennis met jou!

Niets is ons te gek! Heb jij iets wat al heel lang op de plank ligt of iets waar je maar eenmalig hulp voor nodig hebt? Met ons is alles mogelijk. Wil jij ook kennis maken met ons? Dat kan, stuur ons gerust een berichtje en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

“Altijd heel fijn contact, met allemaal. Reageren altijd snel en vriendelijk, en geen vraag is te gek. Superfijn om deze ondersteuning te hebben als ondernemer!”

Anouk

De Slaapclub

De-WerkgeversArchitecten-header

Jouw Virtual én Personal Assistants!

Wij handelen de zaken af die jou energie kosten, die je liever niet doet en die je veel tijd kosten. Zowel zakelijk als privé. Benieuwd wat we precies kunnen doen?

Verder lezen?