5 apr 2024

Hoe wij bijna 2 jaar een interim opdracht vervulden

Het is alweer anderhalfjaar geleden dat Kim een interim opdracht kreeg bij Losberger De Boer en we daarover schreven. In eerste instantie zou Kim slechts enkele maanden voor dit bedrijf werken. Dit werd eerder al verlengd naar 30 juni 2023 en inmiddels heeft Kim pas eind maart dit jaar haar laatste werkzaamheden voor dit bedrijf uitgevoerd. Het is natuurlijk fantastisch dat Kim uiteindelijk anderhalfjaar Losberger De Boer op verschillende gebieden mocht ontzorgen en ondersteunen. Daarom vertellen we in dit blogartikel graag over de laatste periode van deze langdurige interim opdracht.

Beveiligde werkomgeving die via eigen laptop toegankelijk is

Voor Losberger De Boer werkten we via een zogeheten RDS omgeving. Dat is een beveiligde omgeving die speciaal voor ons is ingericht en waarop wij via elk apparaat, dus ook onze eigen laptop, kunnen inloggen. Daardoor hoefde Losberger De Boer geen extra laptop voor ons te regelen en kon Kim waar ze maar wilde voor hen werken. Dit is dus een ideale oplossing als je iemand voor een interim opdracht aanneemt en niet gelijk voor die tijdelijke periode een laptop of desktop voor diegene wil aanschaffen.

Welke opdrachten voerden we uit voor Losberger De Boer?

Kim begon bij Losberger De Boer met het oppakken van het e-mail- en agendabeheer van de CEO van het bedrijf, Arnout de Hair. Dat heeft zij de hele samenwerking mogen doen, evenals het regelen van zakenreizen en het ondertekenen van documenten. In het begin was Kim af en toe op het kantoor van Losberger De Boer aanwezig, maar al snel was ze er standaard elke maandagochtend te vinden. Op die maandagochtenden was er een werkoverleg, waarin werd afgesproken op welke werkzaamheden Kim zich die week vooral zou focussen.

Werkzaamheden voor Francis

Ook collega Francis kon op een gegeven moment heel erg goed de hulp van Kim gebruiken. Voor Francis voerde Kim vrijwel dezelfde taken uit als voor Arnout, waaronder het beheren van haar agenda en het boeken van zakenreizen en het regelen van diners.

Werken in de auto: reistijd optimaal benutten

Kim is ook een keer samen met Francis een dag naar Duitsland geweest. Daar zit namelijk ook een kantoor van Losberger De Boer gevestigd. Het was een lange autorit, namelijk ruim 3 uur heen en ruim 3 uur weer terug. Ze hadden bewust ervoor gekozen om Kim te laten rijden, zodat Francis ondertussen kon werken. De tijd in de auto benutte Francis en Kim ook door met elkaar te overleggen over bepaalde zaken. Doordat Kim reed, kon Francis dus blijven doorwerken en verloor ze geen halve werkdag aan de reistijden van en naar het kantoor in Duitsland toe. Dit is een erg goed voorbeeld van hoe je dankzij onze hulp jouw tijd zo efficiënt mogelijk kunt indelen.

Flexibel in agendabeheer

Doordat Kim op een bepaald moment de agenda’s van zowel Arnout als Francis beheerde, viel het haar op dat zij allebei zo hun eigen wensen hebben over de indeling van hun agenda. Ook al werken ze bij hetzelfde bedrijf.

Wij passen ons aan jouw wensen aan

Voor Kim en de rest van het Virtual Green team is het trouwens geen enkel probleem om jouw agenda te beheren op de manier die jij het fijnst vindt. Het team van Virtual Green past zich gemakkelijk aan de wensen van de opdrachtgever aan en vindt het dus geen probleem om elke agenda in te vullen zoals de opdrachtgever dat het liefste ziet. Daarnaast denken we ook graag mee met de opdrachtgever om zijn agenda zo efficiënt en overzichtelijk mogelijk in te delen. Juist doordat wij op verschillende manieren agenda’s beheren voor onze opdrachtgevers, kunnen wij onze opdrachtgevers daar heel goed over adviseren.

Goed georganiseerd achtergelaten

31 maart werd uiteindelijk de laatste dag dat Kim als interimmer werkzaam zou zijn voor Losberger De Boer. Vanaf 15 maart trad een nieuwe Executive Assistant in dienst, die moest worden ingewerkt. In de laatste twee weken dat Kim nog voor Losberger De Boer werkte, heeft zij deze nieuwe collega ingewerkt. Daardoor kon deze nieuwe Executive Assistant soepeltjes uiteindelijk alle taken van Kim overnemen toen zij er wegging. Kim heeft dus alles netjes achtergelaten en ervoor gezorgd dat ook na haar vertrek kon worden doorgewerkt op de manier zoals dat altijd al wordt gedaan bij Losberger De Boer.

Ook een interimmer nodig? Neem contact met ons op!

Een interimmer kan ontzettend handig zijn wanneer je niet gelijk iemand in loondienst wilt aannemen, maar je wel voor langere tijd (bij jou op locatie) hulp en ondersteuning kunt gebruiken. Dankzij een beveiligde werkomgeving kunnen wij via onze eigen laptop werkzaamheden voor je uitvoeren, zonder dat je daarvoor dus hoeft te investeren in een laptop of computer. Het is voor ons trouwens geen enkel probleem om taken uit te voeren op een manier die jij het fijnste vindt, we passen ons moeiteloos aan jouw wensen aan. Daarnaast denken we graag met je mee over hoe je zo efficiënt mogelijk jouw eigen tijd en die van ons kunt indelen, welke processen kunnen worden geautomatiseerd enzovoorts. Kan jij wel wat support gebruiken van een professioneel team dat snel schakelt, deskundig is, zo efficiënt mogelijk werkt en met je meedenkt? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om nader kennis te maken!

De-WerkgeversArchitecten-header

Jouw Virtual én Personal Assistants!

Wij handelen de zaken af die jou energie kosten, die je liever niet doet en die je veel tijd kosten. Zowel zakelijk als privé. Benieuwd wat we precies kunnen doen?

Verder lezen?

Weer een nieuwe aanwinst erbij, meet Denise!

Weer een nieuwe aanwinst erbij, meet Denise!

We hebben het fantastische nieuws dat we weer een leuke meid aan ons team hebben mogen toevoegen. Vanaf deze maand gaat Denise ons team versterken. In dit blogartikel stelt Denise zich voor, vertelt ze hoe ze bij ons team kwam en hoe ze haar plekje binnen het team...