3 mei 2023

Hoe wij meegroeien met Emma’s Tax Law!

Eerder vertelden we al over onze samenwerking met Emma van Emma’s Tax Law. Het bijzondere aan deze samenwerking was, dat die in slechts enkele maanden tijd enorm ontwikkeld was. Inmiddels zijn we een jaar verder en mede dankzij onze hulp is Emma’s bedrijf flink gegroeid, waardoor (als een soort vicieuze cirkel) onze samenwerking ook enorm is uitgebreid. In dit blogartikel vertellen we je er alles over!

Wekelijkse meeting

Het leuke aan de samenwerking met Emma is dat Emma eerst eigenlijk alles zelf wilde doen en we inmiddels echt in haar bedrijf zijn gegroeid en als team samenwerken. We hebben nu wekelijks een overleg met elkaar om de dingen te bespreken die moeten worden besproken en om alle mail weg te werken waaraan ze zelf niet aan toekomt. Tijdens deze meeting proberen we dus weer wat orde op zaken te stellen.

E-mail- en agendabeheer

We doen heel veel e-mail- en agendabeheer voor Emma. Emma studeert namelijk nog, waardoor haar agenda goed moet worden ingedeeld. Zo heeft Kim begin januari, toen Emma’s rooster tot aan de zomervakantie bekend was, haar agenda op orde gebracht. In haar agenda staat onder andere wanneer Emma werkt voor klanten, wanneer ze naar de universiteit moet, haar colleges moet voorbereiden etcetera. Kim heeft ook in Emma’s agenda gezet wanneer ze aan haar bedrijf kan werken, zodat Emma wat meer overzicht heeft. Door dit te doen, proberen we te voorkomen dat Emma’s agenda overloopt en Emma niet verzuipt in alle dingen die ze moet doen.

Nieuwsbrieven en mail funnels

We maken ook de nieuwsbrieven en mail funnels voor Emma. Dit doen we in MailBlue. De webshop van Emma is gekoppeld aan MailBlue. We hebben het zo ingesteld dat er elke keer een tag vanuit MailBlue wordt toegevoegd als er bestellingen zijn gedaan en dat mensen die hebben besteld op bepaalde maillijsten worden gezet. Die maillijsten hebben we weer gekoppeld aan funnels etcetera.

Rechterhand bij webinars

Emma geeft regelmatig online masterclasses, waarbij wij echt haar rechterhand zijn. Wanneer Emma een webinar geeft, zijn we altijd aanwezig in de chat om vragen van de deelnemers te beantwoorden. Door dit te doen, kan Emma zich compleet focussen op het geven van de masterclass.

Administraties bijwerken

Bij een goedlopend bedrijf komt ook veel administratie kijken. Ook hierin ontzorgen wij Emma zo veel mogelijk. Zo werken we elke week de administraties van haar klanten bij en zorgen we elk kwartaal ervoor dat de administraties goed staan, zodat de btw-aangifte kan worden gedaan.

Voorbereiden aangifte inkomstenbelasting

Momenteel zijn we druk bezig met de aangifte van de inkomstenbelasting, dus ook daarvoor zorgen we dat er zo veel mogelijk administraties goed staan. Als er gegevens of documenten ontbreken van klanten, bellen we de betreffende klanten op om toch nog de benodigde informatie te krijgen. Door dit te doen, zorgen we ervoor dat Emma de juiste aangifte voor de inkomstenbelasting kan opstellen en indienen.

Het organiseren van Emma’s inkomstenbelastingfeestje

Emma maakt gewoon een heus feest van de inkomstenbelasting! Ze geeft namelijk in juni een inkomstenbelasting feestje op locatie. De organisatie ervan heeft Emma aan ons uit handen gegeven. We vinden het supertof om dit evenement voor haar te mogen organiseren.

Ondersteuning bij sociale media

Emma maakt heel veel filmpjes waarvan weer reels moeten worden gemaakt voor op haar Instagram account. Wij ondertitelen die filmpjes, zodat ze goede reels worden.

We zijn ook bezig met het creëren van nog meer content voor op haar sociale mediakanalen. We hebben de eerste opzetjes al gemaakt. Binnenkort gaan we een contentkalender voor Emma maken en de sociale media berichten voor haar inplannen.

Het versturen van pakketjes en stappenplannen

Door het jaar heen zijn er verschillende pakketjes die de klanten van Emma kunnen ontvangen. Zo ontvangen nieuwe klanten een welkomstpakketje, krijgen klanten rond Kerst kerstpakketjes en versturen we speciale stappenplannen naar mensen die de btw-training of inkomstenbelastingtraining hebben aangeschaft. Ook dit nemen wij compleet uit handen van Emma.

Ook jouw bedrijf laten groeien? Schakel onze hulp in!

Wijzelf vinden het heel erg tof om te zien hoe Emma’s bedrijf is gegroeid en dat dit onder andere is gelukt doordat wij Emma zoveel mogelijk ontzorgen. Door Emma te ondersteunen waar wij dat kunnen, houdt Emma tijd en aandacht over voor de dingen waar zij goed in is: andere ondernemers helpen met hun belasting en boekhouding. Hierdoor blijft haar bedrijf groeien en helpt Emma steeds meer tevreden klanten.

Wil je weten hoe wij jou kunnen helpen om jouw bedrijf te laten groeien? Neem dan gerust contact met ons op, want we vertellen het je graag!

 

De-WerkgeversArchitecten-header

Jouw Virtual én Personal Assistants!

Wij handelen de zaken af die jou energie kosten, die je liever niet doet en die je veel tijd kosten. Zowel zakelijk als privé. Benieuwd wat we precies kunnen doen?

Verder lezen?

Hoe wij bijna 2 jaar een interim opdracht vervulden

Hoe wij bijna 2 jaar een interim opdracht vervulden

Het is alweer anderhalfjaar geleden dat Kim een interim opdracht kreeg bij Losberger De Boer en we daarover schreven. In eerste instantie zou Kim slechts enkele maanden voor dit bedrijf werken. Dit werd eerder al verlengd naar 30 juni 2023 en inmiddels heeft Kim pas...

Weer een nieuwe aanwinst erbij, meet Denise!

Weer een nieuwe aanwinst erbij, meet Denise!

We hebben het fantastische nieuws dat we weer een leuke meid aan ons team hebben mogen toevoegen. Vanaf deze maand gaat Denise ons team versterken. In dit blogartikel stelt Denise zich voor, vertelt ze hoe ze bij ons team kwam en hoe ze haar plekje binnen het team...