3 apr 2023

Hoe wij Samantha en Michelle ontzorgen

Het aantal ZZP’ers in zorgberoepen is de afgelopen jaren flink toegenomen. Samantha en Michelle van Ondernemer in de Zorg willen zorgverleners helpen om een ZZP’er te worden in de zorg. Dat doen zij door verschillende online opleidingen aan te bieden en als een bemiddelingsbureau voor de aangesloten zorgverleners op zoek te gaan naar opdrachten. Sinds januari van dit jaar hebben Samantha en Michelle ons ingeschakeld om hen te helpen bij het optimaliseren van hun bedrijf. In dit artikel vertellen we je er alles over!

Wekelijks overleg

We hebben elke week een wekelijks overleg waarin we bespreken welke taken er moeten worden gedaan en wie dat gaat doen. Tijdens zo’n overleg maken wij ook de notulen ervan. Hieronder vertellen we meer over de taken die wij onder andere op ons nemen.

Agenda- en emailbeheer

Het bedrijf Ondernemer in de Zorg blijft groeien, waardoor ook de stapel met taken groter werd. Om ervoor te zorgen dat alle bedrijfsprocessen zo soepel mogelijk blijven verlopen, schakelden Samantha en Michelle onze hulp in. Sinds januari hebben we vooral het agendabeheer van hen overgenomen evenals het e-mailbeheer met betrekking tot Calendly. We proberen ook zoveel mogelijk vragen te beantwoorden die op de mail binnenkomen. Dat scheelt Samantha en Michelle al een heleboel!

Nieuwsbrieven en sociale media

Twee keer per maand maken we voor Ondernemer in de Zorg de nieuwsbrief op, die wordt verstuurd naar alle ZZP’ers die bij het bedrijf zijn aangesloten. Daarnaast maken we enquêtes op en schrijven fors zorgorganisaties aan. Ook op sociale media helpen we een handje, door de Facebook en Instagram berichten van Ondernemer in de Zorg up-to-date te houden en beantwoorden.

Het handig inrichten van ClickUp

Voor onze samenwerking begon, werkten Samantha en Michelle al met ClickUp. Het systeem kon alleen wel wat logischer worden ingericht, dus dat hebben wij voor hen gedaan. Nu is er in ClickUp een duidelijk overzicht van welke taken moeten worden gedaan, door wie die moeten worden gedaan en kunnen er deadlines aan de taken worden gehangen. Dat werkt voor iedereen super fijn!

Ondersteunen bij online masterclasses, live events en het uitvoeren van ad-hoc taken

Zo nu en dan houdt Samantha een online masterclass. Tijdens zo’n masterclass is er voor de deelnemers de mogelijkheid om vragen te stellen in een chat. Om ervoor te zorgen dat Samantha zich volledig kan richten op het geven van de masterclass, houden wij bij wat er door de deelnemers in de chat wordt gezegd en beantwoorden wij zoveel mogelijk hun vragen. Soms doen we ook wat ad-hoc taken zoals het verwerken van gegevens van aangesloten ZZP’ers en doorvoeren van aanpassingen in Plug & Pay of in Huddle, de online leeromgeving waarin Samantha online trainingen geeft.

Af en toe zijn er ook live events waarbij wij Samantha en Michelle ondersteunen. Zo houden we bijvoorbeeld bij wat de dieetwensen zijn van de bezoekers van het event en verzamelen we hun telefoonnummers.

Het inrichten van een nieuw detachering systeem

Steeds meer zorgverleners die als ZZP’er aan de slag willen gaan in de zorg, sluiten zich aan bij Ondernemer in de Zorg. Daarom is er besloten dat het bedrijf met een ander detachering systeem gaat werken. Wij helpen Samantha en Michelle bij het inrichten van dat systeem. Zo zorgen wij ervoor dat in het nieuwe systeem een duidelijk overzicht is van:

  • Wie op detacheringsbasis werkt en wat hun gegevens zijn;
  • Wie waar werkt en wanneer;
  • Hoeveel uren iemand heeft gewerkt;
  • En wat het loon van iemand is.

Doordat wij Samantha en Michelle ontzorgen, kunnen zij doen wat ze het leukste vinden!

Zoals je ziet, zijn er vrij veel afwisselende taken die wij voor Ondernemer in de Zorg uitvoeren. Doordat wij deze taken uit handen nemen van Samantha en Michelle, hebben zij de tijd en ruimte om te doen wat zij het leukste vinden: het helpen van zorgverleners om als ZZP’er aan de slag te gaan in de zorg en genoeg opdrachten binnen te halen. Wil jij je ook kunnen focussen op wat jij het leukste vindt aan jouw onderneming en ben je benieuwd naar hoe wij jou zouden kunnen ontzorgen? Neem dan vooral contact met ons op, want we vertellen het je graag!

De-WerkgeversArchitecten-header

Jouw Virtual én Personal Assistants!

Wij handelen de zaken af die jou energie kosten, die je liever niet doet en die je veel tijd kosten. Zowel zakelijk als privé. Benieuwd wat we precies kunnen doen?

Verder lezen?

Hoe wij bijna 2 jaar een interim opdracht vervulden

Hoe wij bijna 2 jaar een interim opdracht vervulden

Het is alweer anderhalfjaar geleden dat Kim een interim opdracht kreeg bij Losberger De Boer en we daarover schreven. In eerste instantie zou Kim slechts enkele maanden voor dit bedrijf werken. Dit werd eerder al verlengd naar 30 juni 2023 en inmiddels heeft Kim pas...

Weer een nieuwe aanwinst erbij, meet Denise!

Weer een nieuwe aanwinst erbij, meet Denise!

We hebben het fantastische nieuws dat we weer een leuke meid aan ons team hebben mogen toevoegen. Vanaf deze maand gaat Denise ons team versterken. In dit blogartikel stelt Denise zich voor, vertelt ze hoe ze bij ons team kwam en hoe ze haar plekje binnen het team...